Duben 2012

Tisková media

23. dubna 2012 v 20:56
Připravily jsme pro Vás přehled nejrozšířenějších tiskových medií, která se používají v oblasti prezentačních systémů a reklamních ploch.

Banner (top litý) - jedná se o speciální, bílou, hladkou PVC plachtovinu, která zaručí nádherný a stálý tisk. Tento materiál patří mezi prověřená media v oblasti prezentačních systémů. Díky hladkému povrchu je materiál bez problémů omyvatelný. Banner je vhodný pro mobilní prezentace a časté používání. Tento materiál se používá například pro tisk grafiky u oblíbených roll up stojanů.

Banner Top litý 440 g - jak sám název napovídá materiál je vyrobenou litou technologií. Banner je vhodný pro interierové použítí, prezentační systémy, ale taky pro rozměrné bannery. Díky svému hladkému a speciálnímu povrchu dosahují tisky skvělé sitosti a kvality i když je povrch matný. Většinou se tisk provádí na matný banner ale na vyžádání se provádí tisk i na banner lesklý.

CLV papír na plakáty 150 g - materiál je vhodný pro jakékoliv použití. Jedná se o bílý tiskový papír, určený převážně pro tisk billboardů, plakátu nebo jako tiskové medium do CLV vitrín.

Polypropylen banner - materiál je vhodný pro použití do prezentačních systémů a stálých expozic.Polypropylen banner je pevné měkké medium poskytující nádherný tisk a stálobarevnost. Tisk je výtečný téměř jako u fogotgrafického papíru.Díky vnitřní vrstvě je materiál téměř neprůsvitný. Mezi největší klady polypropylen banneru patří, že se např. na roll up dokonale vypně a nedochází ke kroucení okajů. Materiál je vhodný pro stálejší expozice, jelikož každodenním používáním dochází ke kazení materiálu.

Vlajkovina - je průhledná textile, vhodná pro vlajky veškěrých rozměrů.Na vlajkovinu lze tisknou jednostraně (z druhé strany prosvítá negativ) nebo oboustraně vljaky se sešijí k sobě.

Satin - materiál je vhodný pro laminaci. Satin je pevné medium poskytující nádherný tisk a stálobarevnost.

Prezentační systém Triplepos s tiskem

Stojany na prospekty

11. dubna 2012 v 19:26 | Hoarding.cz
Stojany na letáky jsou v dnešní době nepostradatelným pomocníkem nejen při propagaci firmy, ale taky produktu nebo značky. Stojany lze umístnit kdekoliv a kdykoliv během vteřiny. Stojany na prospekty najdou uplatnění na výstavách, předváděcích akcích, vobchodních centrech, restauracích, veletrzích, autosalonech apod. Stojany na letáky jsou vyráběny na tiskoviny ve formátu A3, A4, A5 a ve výškách od 50 cm až do výše 156 cm. Bohatou nabídku stojanů naleznete na www.hoarding.cz.
U stojanů na letáky je nutné dbát i na jejich design, aby oslovil širokou škálu zákazníků. Většina stojanů je vyrobena z hliníku nebo tvrzeného plastu a můžete si vybrat přesně dle Vašich představ.
Při výběru stojanů na prospekty máte v současné době nepřeberné množství stojanů. Stojany na letáky se dělí na dvě odvětví, a to na stojany pevné a skládací.
Skládací - stojany lze během okamžiku složit a rozložit. Některé stojany na prospekty lze složit i s letáky. K některým stojanům jsou dodávány i brašny na kolečkách pro snadnou manipulaci. Mezi nejefektivnější stojany na našem trhu patří skládací stojany na prospekty Nostlagik, Fortuna, Labyrint nebo Realbig.
Pevné - stojany jsou vyrobeny z odlehčených materiálů a při tom vynikají výbornou stabilitou. Na stránkách www.hoarding.cz můžete nalézt i variabilní stojany u kterých lze libovolně měnit doplňky (stojan na CD, kapsy na prospekty, plastové poličky, skleněné poličky, drátěné přihrádky a jiné). Spousta stojanů je doplněna i reklamní plochou pro umístnění loga nebo reklamy
V případě, že nebudete vědět, jaký stojany na prospekty si vybrat určitě se neváhejte obrátit např. na firmu Hoarding, kde Vám velmi rádi poradí. Stojany je vhodné vybírat dle materiálu, který Vám bude vyhovovat, počtu a velikosti kapes, členění stojanu, velikosti základny a celého stojanu. V nabídce můžete nalézt např. stojany látkové, hliníkové nebo stojany vhodné pro obchodní zástupce. Seriozní firmy dodávají k přenosným stojanům přenosné tašky. Mezi stojany na prospekty se řadí i stojany na nápojové lístky, stojany na denní nabídku a jiné.